5/5 - 09

Idag känner jag mig riktigt nöjd över mig själv! Blev klar med mitt projektarbete och det jag gjort känns super bra. Det kunde inte bli bättre än så! Med stolthet och glädje gick jag ut till garaget när jag kom hem. Satte mig och slipade på min ratt som jag gjort så många gånger förr....det finns fortfarande lite hål kvar, dem måste jag lägga i med färg. Ska ta och göra det i morgon! Så jag lämnade ifrån mig ratten och blandade till den vita färgen. Jag test målade tutkåpan och sprutade på tre lager (med 10 minuters mellanrum som det stod) Men det blev bara en snygg silver...det var som pappa misstänkte att vi är tvungna att lägga på vitt först...så nu vet vi det!
Det blev en snygg silver annars...
Pappa har fått hem annat stål till sätet som ska vara lättare att böja än det vi har nu. Gött att jag kan bli klar med sätet snart så vi kan svetsa och måla klart, så vi kan skicka ner det till Hjo. Det blir också till att göra imorgon, banka fler klämmor!!

Kommentera här: