24/3 - 09

Och även projektarbetet är i fart nu, pappa fick hem ståltråd som vi ska böja till och forma efter sätes stöden för de var inte så bra. Den ena var av och den andra var hur vek som helst. Så det är vad vi gjort idag, tog sin tid för tråden var inte mjuk kan jag lova! Och om man böjde i en ände så följde en annan med så klart, så det var ett pyssel! Nu väntar vi bara på en svets till det med för det har vi tyvärr ingen. Så vi grejar lite med allt möjligt lite då och då. Ratten har jag inte orkat ta tag i än, slänger en blick på den lite då då men inget jag får för mig att sätta mig ner och göra! Men som sagt det är inget jag kommer ifrån, får slipa någon dag på det. Har ju påsklov snart så det ska jag allt ha tid med!
Var lite krångligt att böja till det...men envisa som vi är så lyckades vi riktigt bra tillslut.

Kommentarer:

1 Blinkiii:

skriven

Kul att du gör det till en minnesvärd story! Hoppas grundlackandet gick bra, du fick iaf stå i en lackbox som en annan inte fick :o You go nash-girl! :D

Svar: du får hänga med och hjälpa mig måla ;)
NashGirl

Kommentera här: